Wi-Fi bağlantı sorunu yaşıyorsanız;

1.Mümkünse bu sorunu sürekli kullandığınız ağ dışında başka bir Wi-Fi ağında yaşayıp yaşamadığınızı doğrulayın. Eğer sorun yalnızca sizin sürekli kullandığınız ağda ise ağınızın başka cihazlarda sorunsuz çalışıp çalışmadığını kontrol edin.

2. Çevresel faktörler Wi-Fi sinyallerinin bozulmasına neden olabilir. Başka ortamlarda sorun yaşayıp yaşamadığınızı doğrulayın.

3. Eğer sorunun çevresel ya da kendi ağınızdan kaynaklanan bir sorun olmadığını düşünüyorsanız Ağ ayarlarınızı sıfırlayarak tekrar deneyin. Ağ ayarlarını sıfırlamak için iOS cihazınızda Ayarlar > Genel > Sıfırla > Ağ Ayarlarını Sıfırla'ya dokunun. Dikkat, bu işlem, daha önce kullandığınız Wi-Fi ağlarını ve parolalarını, hücresel ayarları, VPN ve APN ayarlarını da siler.

4. Ağınızı cihazınıza yeniden tanıtın. Sorun devam ediyorsa donanım testleri için cihazınızı bize ulaştırabilirsiniz.